Nå har de fleste rideskoleelever fått faktura for vårsemesteret.

Fakturaen er for hele semesteret fra og med uke 1 til og med uke 25
Rideskolen går til og med torsdag 22/6-23

Det vil i påsken , uke 14 kjørt dagrideleir man-ons. Informasjon kommer :)

Rideskolen går som normalt i vinterferien ( uke 8)

Rideskolen

VELKOMMEN som elev i rideskolen!

Vi har et mangfoldig kurstilbud. Vi tilbyr knøttekurs, ridekurs for nybegynnere, øvet, voksenkurs, sprangkurs og dressurkurs. Se timeplan og priser for ridekurs. Les gjerne vårt informasjonshefte for alle medlemmer i rideklubben. Vi vil framheve viktigheten av å ha godkjent hjelm og ridevest når du rir. Bruk også støvler med hæl. Her finner du informasjon om å være forrytter.

Følg med både på Facebooksidene for rideskolen  og her for stevner, cuper og løpende informasjon.

Kontakt oss: e-post: rideskole@melgaardhestesenter.no eller styret@melgaardhestesenter.no.

Ridelærere:

Rideskolen har 2 ridelærer

Daglig leder og rideskole mandag og onsdag: Anette Torkilsrud , tlf : 95709840

Ridelærer  tirsdag og torsdager: Helene Bibow- Todal, tlf: 92290332

De tar godt vare på alle våre elever og hester!

Har du lyst til å bli forrytter?

Det er mulighet for å være forrytter i rideskolen. Da kan du ha ansvar for en hest i helgene. Du bestemmer selv hvor ofte. Du må skrive under på en kontrakt og følge reglene for stallen. På siden om å være forrytter kan du lese mer.

Hestene i rideskolen

Knotten

KNOTTEN:

Knotten eies av Fortuna Rideklubb og har vært her i flere år.
Han er født i 2003 og er en blandingshest (islandshest & tinker).
Alltid snill og grei!
Går øvelser til LB dressur og hopper 70cm.

Blossi

BLOSSI

Blossi er en islandshest som er fin å ri. Han kom til rideskolen i desember 2016 og har siden den gang lært mange å ri.
Blossi har egen motor, men finner aldri på noe tull. Han er likt av mange i rideskolen

Påmelding ridekurs:

Din melding er sendt
En feil oppstod, meldingen ble ikke sendt.
lagt til handlevogn